Dagen som gått..

har tillbringats liggandes i soffan bortsett från de 2 timmarna som jag tillbringade liggandes i sängen. Om man har sovit i 12 timmar borde man inte ha behov av en tupplur mitt på dagen men jag var så väldigt trött och det var riktigt skönt.

Har precis ätit hemlagad pizza till middag, gott! Om en stund ska Birthe och Dagfinn hem till några vänner på middag så jag ska jobba ikväll. Inte särskilt jobbigt då Petter kommer vara lagd när de går och Gustav och jag har bestämt att vi ska se på film och äta popcorn innan det är dags för honom att sova. Mysigt :) Dock är risken stor att Petter kommer vakna några gånger under kvällen, han har börjat med det, men jag håller tummarna att han sover i natt!

Dagens jobboutfit är följande: pyjamasbyxor, raggsockar, linne och en kofta, väldigt bekvämt :)

Hoppas ni får en trevlig lördagskväll!

Kommentarer
Postat av: maria

låter som en bra arbetsdress. Min kommer vara densamma idag för nu är jag ju snörvlig. Ska bara vara inne och mysa.

2009-11-22 @ 08:30:29
URL: http://sockerblomma.blogspot.com
Postat av: Johanna

Så mysigt det låter ;-)

2009-11-22 @ 11:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0