Blir såååå trött!!

Ibland blir jag bara så trött på Dagfinn och Birthe! Innan jag bokade denna hemresan för 2-3 veckor sedan så frågade jag om det fanns någon möjlighet att någon av dem kunde vara hemma till 15.30 i morgon så jag kunde hinna med en lite tidigare buss än vanligt. Och visst, det skulle inte vara några problem  och jag bokade bussen. Idag när jag tittade tiderna för bussen som jag måste ta härifrån så visade det sig att jag skulle behöva gå härifrån vid 15.10- 15.15 tiden för då hinner jag med en buss som går nära och jag slipper släpa på allting så långt. Frågade om det var ok om de kom lite tidigare och helt plötsligt lät det som om det skulle vara omöjligt för dem! Lät på dem som om ingen av dem ens skulle ha kunnat komma hem till 15.30, trots att de hade lovat mig det! Jag blir så trött.......jag hade ju sagt ifrån innan och de sa att det var ok. Det lät nästan på dem som om detta var helt nytt för dem och att de inte hade hört det innan.  Men tydligen skulle Dagfinn försöka gå ifrån sitt möte lite tidigare så att han hinner hit. Och hinner han inte till senast 15.15 så kör han mig till t-banan istället. Så nu hoppas jag att han löser det, han brukar inte direkt vara i tid! Men jag anser att om han inte är här i tid så får han faktiskt köra mig in till Oslo.

Det som stör mig mest är att jag till och med har hört Dagfinn prata om att han eventuellt skulle ha tagit ledigt hela dagen i morgon för att åka iväg och hälsa på sin familj i Ålesund under helgen, då var tydligen inte mötet så viktigt!!! Men nu.....

Snälla, håll tummarna för att han kommer i tid så att jag hinner med min buss och slipper stressa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0