Besvikelse..

Igår köpte jag en flaska cola light för att festa till det lite nu när det var fredag :) Sagt redan från början att cola light är ok men inte för ofta. Har inte druckit det på 2 veckor så jag var riktigt sugen. MEN vilken besvikelse det blev!!!!! Det var ju inte alls så gott som jag hade tänkt!! Kändes mest sött och slaskigt. Den apelsinsaften som jag druckit den senaste tiden har varit mycket godare :)

Snacka om att man vänjer sig av med saker snabbt. Och i detta fallet är det ju endast positivt!!

Kommentarer
Postat av: Fia

Det råkade jag också ut för en gång :) men det går snabbt över hehe

2009-11-08 @ 14:06:44
URL: http://stallakarrsvagensex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0