Trött i benen

Cyklade 45 minuter när Petter sov, shit idag var det tungt! Sedan var jag ute och gick 45 minuter när vi hämtade Gustav i skolan. Därefter har jag varit nere i Oslo och åkt skridskor med Margaretamaffian (Margaretakyrkan) i ca 45 minuter. Nu är jag trött i benen!! Det var verkligen mysigt att åka skridskor, kan inte komma ihåg när jag gjorde det sist! Balansen var väl inte den bästa men det blev bättre efter ett tag när jag kom på hur man skulle göra :) Mysigt att de gör en konstisbana mitt på Karl Johan som alla har tillgång tll. Har man egna skridskor är det bara att ge sig ut på isen, om inte så kan man hyra skridskor för 45 kr. Verkligen mysigt! Ännu mer mysigt är det säkert om det inte börjar regna som idag.. Men det var en trevlig kväll i alla fall!


 (Bild lånad från Google)

Jag är verkligen glad för att jag har träffat så många mysiga tjejer här i Oslo! Det kommer bli svårt att lämna dem.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0