Träning??

Träningen förra veckan var i stort sett obefintligt, kände mig trött, seg och "mensig" hela veckan så jag orkade bara inte sätta mig på cykeln eller ge mig ut på en promenad. Även en del gott har väl slunkit ner..... Men, denna veckan ska det bli ändrig på det!! Har börjat veckan med en 50 minuters promenad med Petter och sedan 60 minuter på cykeln. Sitter nu med min lunch, en Nutrilett bars, en bit äpple och 2 morötter. Mitt mål just nu är att ha gått ner 1 kilo innan jag åker härifrån, räknat från det att jag vägde mig sist. På torsdag är det 2 veckor sedan jag vägde mig sist så då är det dags igen, har det inte försvunnit ett kilo då får jag jobba hårdare de dagar som är kvar (det är ju nästan en vecka kvar då)! Frågan är vad förra veckans dumma slarv har gjort med vikten.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0