Sovmorgon, långpromenad, julkonsert och öl

Ovanstående ord kan beskriva min dag ganska så bra! Fick sovmorgon då Birthe hade fri idag och inte skulle åka in till stan förrän kl 8.30. Det var skönt även om det bara rörde sig om 45 minuter! På förmiddagen var jag och Petter ute på en 2 timmars lång tur i det underbara vädret! Vi har ca 4-5 cm snö, minusgrader och helt underbart :) Älskar verkligen sådant här väder! Gjorde promenaden lite jobbigare för mig själv genom att välja en tur där större delen av vägen inte är plogad och det var faktiskt ganska jobbigt att putta en stor vagn genom 4-5 cm snö, skönt att kunna förena nytta med nöje! På vägen hem plockade vi med oss Gustav och kort efter det kom Birthe hem igen så det var en kort arbetsdag för mig. Hoppade då ner i sängen och sov 45 minuter för att ladda upp inför Changemakers julkonsert som jag gick på tillsammans med Elisabeth, hennes kille/fästman Marcus och kompisar till dem. Kändes som om alla kände varandra men det beror ju på att i stort sett alla där är med i Changemaker, förutom jag då! Det var en mysig konsert som blandade juliga sånger med lite annat, så som country :) Efter konserten drog vi till ett ställe som hette La Boheme och tog några öl. Kvällen var verkligen hur trevlig som helst! Tyvärr fick jag vara en av de första att gå hem för jag visste ju att det skulle ta ca 1 timme sammanlagt för mig att komma hem.

Nyfiken på vad Changemaker är? Kolla in hemsidan : http://www.changemaker.no/ 

Nu är det dags för sängen! Nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0