Sista kvällen :(

Idag har jag och Petter bara myst och tagit det lugnt. Han är fortfarande ordentligt förskyld och jag blir det mer och mer. Hade honom nere hos mig länge och det var riktigt mysigt när vi satt i sängen och jag sjöng julsånger och han pillade i mitt hår ( som han älskar att göra!) och bara njöt!

Nu på kvällen har jag packat det sista, nu är det bara det jag behöver i morgonbitti som är kvar. Det blev en stor resväska, en bag, en ryggsäck och handväska. Blir inte kul att släpa medmig detta mellan bilen och bussen, men Dagfinn kanske kan hjälpa mig om jag ber snällt. Jag har även dammtorkat och damsugit och nu är det bara toaletten kvar. Var även en tur på butiken och köpte med mig en typisk norsk rätt och lite andra saker, därav ryggsäcken då det inte fick plats annars. Nu sitter jag och väntar på att en väääldigt sen middag ska bli färdig så jag sedan kan ta en dusch, dricka min öl och sedan sängen! Dagfinns bror och hans amerikanska fästmö är här och jag är så trött att jag inte har lust att sitta och prata engelska vid matbordet...suck.... Efter midagen ska vi byta julklappar och det ska bli kul att se vad de tycker om albumet och intressant att se vad jag får!

Nu är middagen klar! Hemmalagad pizza blir det..MUMS!


Kommentarer
Postat av: maria

Jobbigt med avsked...... vi längtar efter dig så jag tycker att du ska komma nuuuuu! Vi ses någon dag efter jul va? är ledig fredag efter kl 14 så om du vill RING annars e jag hemma på söndag!!!!!

2009-12-22 @ 22:37:27
URL: http://sockerblomma.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0