Produktiv dag det här!

Idag har jag först bakat pepparkakor av 1 kg deg, sedan passade jag på att cykla 60 minuter och dusch under tiden som Petter sov. Sedan blev det bakning av 2 st vanliga ljusa limpor och 2 st vörtlimpor (snälla Elina köpte kryddor när hon var hemma sist) och under tiden som bröden jäste så målade jag och Petter med fingerfärg. Där emellan har allt vanligt med blöjbyte, matning, lek med duplo, vikning av en maskin med tvätt samt körning och upphängning av 2 andra maskiner med tvätt klarats av också :) Känner mig väldigt nöjd med dagen hittills och om en stund är det dags att åka in till Oslo och Margaretakyrkan för julavslutning med tjejerna. Blir också ett tillfälle för oss som åker hem att säga hejdå. Vi ska mysa med glögg, pepparkakor och annat gott idag och det ser jag fram emot!

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0