Plus minus noll

Vägde och mätte mig idag och allting var som för 2 veckor sedan. Hade hoppats på någon ändring men med tanke på hur slarvig jag varit sedan jag gjorde det så är det inte så konstigt! Får skylla mig själv helt och hållet! Med tanke på att jag inte gått ner ens i närheten av ett kilo som jag hade hoppats så tror jag inte att jag kommer lyckas med ett kilo tills julafton heller så nu bestämmer jag mig för att ha gått ner ett kilo till nyårsafton. Det är 2 veckor kvar dit och det ska jag bane mig klara! Om jag gör det så kommer jag ha gått ner 50% av det jag egentligen hade drömt om att ha gått ner till nyår, men den drömmen kanske var lite väl orealistisk! Får vara nöjd med de 5 kilona som jag ska ha gått ner då :)

Kommentarer
Postat av: Fia

Det är ju en hel vecka kvar till julafton! Det klarar du! Bit ihop bara! Ordagrant!



Jag glömde helt av att svara på ditt mail om nyår! Klart att du får komma hit! Det blir lite trångt runt bordet, men finns det hjärterum så finns det stjärterum! :)

2009-12-17 @ 22:33:16
URL: http://stallakarrsvagensex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0