Ny vecka, nya tag

Nu är det dags att ta itu med träningen igen. Började veckan med 40 minuter på cykeln igår, det var tufft att komma igång igen efter 2 veckor utan! Men samtidigt väldigt skönt :) Lunchen fick bli en Nutrilett bar med karamellsmak. Har provat karamell-, brownie- och jordnöttersmak och karamell är klart bäst och brownie riktigt äcklig. Har även köpt nutrilett att dricka, chokladsmak, men fy vad den smakade illa! Eller nej, det var inte smaken det egentligen var fel på utan snarare konsistensen, att dricka något som känns mjöligt var urk! Men jag har 14 påsar kvar så det är bara att kämpa på! Läste att man kan byta ut hälften av vattnet mot kaffe, får se om det blir bättre. Inte för att jag egentligen gillar kaffe men...  Har tänkt att jag ska byta ut lunchen mot nutrilett för det är då jag har en tendens till att äta onyttiga saker. Så nu har jag lunchen klar för ett tag framöver :)

Sitter just nu och väntar på att klockan ska bli tillräckligt mycket för att lägga Petter så jag kan kolla på 2 avsnitt av 24 när han sover :) har bara 3 avsnitt kvar på första säsongen! Borde egentligen gå ut och gå för det är klarhimmel och sol men det är 4 minus så jag väntar hellre och går ut när Petter vaknar sedan och hoppas på att det är lite varmare då. Hoppas det fina vädret håller i sig ett tag nu!

Kommentarer
Postat av: Fia

Jag började också med nutrillet igår. Jag tog kaffe latte smaken och den var heeemsk! Men men! :) Fast jag har inte heller bytt ut alla mål, skulle aldrig funka för mej att vara på så dåligt humör och samtidigt ta hand om Hugo. :)

2009-12-01 @ 13:04:39
Postat av: Emma Andersson

Nej jag har inte heller bytt ut alla mål, vet precis hur jag blir när jag är hungrig och det är inte snällt mot varken Petter eller andra stackare som råkar vara i närheten :)

2009-12-01 @ 17:32:56
URL: http://emmahelenaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0