Näst sista arbetsdagen...

Nu börjar jag verkligen känna av att tiden i Norge snart är över, började nästan gråta idag när jag tänkte på hur mycket jag kommer sakna Petter!

Har haft en slapp dag då Dagfinn är ledig och tagit barnen ganska så mycket. Dagfinn skulle vara med Petter hos läkaren vid 8.30 och Gustav skulle klara sig själv men komma ner till mig om det var någonting så jag fick lite sovmorgon. Jag ställde klockan på 8.30 för att vara vaken om det var någonting och 8.45 kom Gustav ner och frågade om inte jag kunde vara där uppe istället. Det var inte det att han ville leka med mig utan han gick upp på översta våningen med en gång, det var väl mer att han ville ha någon lite närmare. Läkaren hade varit nöjd med Petter som vuxit i både längden och på bredden! Sedan åkte Dagfinn in till Oslo och en stund efter det kom Elisabeth på besök och vi åt lunch ihop. Väldigt trevligt! 

Kvällen har jag tillbringat med att stå och stirra på allting som jag ska ha med mig hem och fundera på hur de ska få plats i mina väskor..... men insåg efter hand att problemet egentligen inte är om det får plats, för det får det, utan att det kommer bli väääldigt tungt!!! Som tur är ska Dagfinn köra mig till bussen och den som hämtar mig i Göteborg får komma och möta mig vid bussen och hjälpa till att bära!

Dagfinn, Birthe och Petter har varit lite förkyld de sista dagarna och nu har det blivit min tur. Härligt med en förkylning lagom till jul! Hoppas det inte bryter ut ordentligt....

För att få ordentligt med julkänsla är det nu dags för andra avsnittet med "Jul med Ernst".
 
God natt allihopa!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

KOMMER SAKNA DIG JÄTTE MASSA!!! Lämna mig inte ensam med alla 19 åringar! haha

2009-12-22 @ 10:17:20
URL: http://aboutagirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0