Mysförmiddag!

Jag och Petter har verkligen haft en mysig förmiddag ihop! Skönt efter den dagen vi hade igår!.

Vi åt frukost ihop, lugn och stilla och satt och tittade ut över området som var sååå fint när allting har ett täcke av gnistrande frost och är så vitt, här var det 7 munis grader kl 8.00. Vi satt och såg solen gå upp och den fina blåa himmlen kom fram och molnen färgades rosa och lila. Vi hade ljus tända och en brasa sprakade i kaminen och gjorde det varmt och skönt.  Sedan satt vi och myste med en bok och tittade på The Voice och dansade lite :)  Idag gillar jag verkligen mitt jobb!!

Hoppas på en lika bra fortsättning. Planen är träning när Petter sover och sedan lite brödbak. Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Fia

Låter mysigt! Vill ha våran kamin NUUU!! :)



Jo, jag har provat en.. Men den var sådär. En tugga och en klunk vatten :) Jag provade en smoothie igår.. Den var faktiskt jättegod! Ska köpa fler såna idag! :)

Hur går det för dej? Kraam!

2009-12-02 @ 10:51:43
URL: http://stallakarrsvagensex.blogg.se/
Postat av: maria

Ville bara berätta att Daniel Hultberg har blivit pappa nu, en pojk i måndags.Christer messa och var så stolt fick all info. han kom 23.35 50 lång och vägde 3500g. Sen blev Therese Arvidsjö mamma inatt vid 1 tiden. En tjej blev det 4340g. Riktigt stor tjej! Kul!

2009-12-02 @ 17:48:05
URL: http://sockerblomma.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0