Min helg

Som vanligt har helgen gått fort, men det är väl så det är när man har trevligt! Vad har jag då gjort? Jo som sagt var jag barnvakt hos grannen i fredags, det gick jättebra. De lyssnade  på mig utan några större problem :) Alla var i säng kl 21 och fram till föräldrarna kom hem 01.30 satt jag och tittade på serien 24. Traskade sedan hem och lade mig. Det är konstigt, de flesta dagar har jag svårt att komma i säng för jag är inte tillräckligt trött men i fredags då jag skulle sitta upp länge började jag självklart gäspa kl 22..suck..

Tog sovmorgon i lördags, hur skulle man klara sig här i livet utan sovmorgon? Det är så skönt att kunna vakna av sig själv och slippa klockan!

Tillbringade min lördag och söndag hemma hos härliga Nathalie! Vi åt gott, drack en hel del vin, tittade på film och hade det hur mysigt som helst. Det blev en massa tjejsnack och skratt.  Hur underbart är det inte att umgås med personer som får en att skratta? Nathalie fick även klippt mitt hår och nu sitter jag med håret indränkt i hårinpackning och invirat i en påse och handduk, nu ska det bli fint!

Fick cyklat 40 minuter idag så det blev 4:e gången denna veckan *klappar mig själv nöjt på axeln*

Kommentarer
Postat av: maria

Duktig du varit med cyklandet. Här har det bara blivit gymet en dag och promenad en denna veckan. Hel kasst alltså! Det där med sovmorgon är överskattat tycker jag (eller inte!).....;)

2009-12-06 @ 21:16:25
URL: http://sockerblomma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0