Min dag.....

Idag har jag och Petter varit i Bekkestua en sväng på förmiddagen. Lämnade in lite kort för framkallning och köpte lite mer nutrilett. De påsarna med pulver med chokladsmak som ska blandas ut i vatten går bara inte, smakar äckligt och konsistensen är fruktansvärd!!! Så det fick bli några bars och smothie istället. Någon som vill ha de resterande 13 påsarna? Sedan tog vi en sväng till biblioteket, kände att det var dags att lämna tillbaka den sista boken så jag inte glömmer det. Var hemma till 12 och fick i Petter lite lunch och sedan ner i sängen och han somnade nästan med en gång. Därefter hann jag vika 2 manskiner tvätt och köra igång nya. Sedan kom en man och lagade kranen i köket ( självklart kom han senare än vad som var sagt så jag hade stressat i onödan) så nu har vi vatten där igen! Resten av dagen gick åt till att hänga upp 2 maskiner tvärr, dammsuga och tvätta golven och ta emot en Gustav som var hur stirrig som helst när han kom hem!  Så dagen har gått i ett..... var skönt att glida ner i min soffa i tystheten nere hos mig när Dagfinn kom hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0