Mått och vikt 091202

Efter 2 mindre bra veckor med förskylning och därmed slappning så har jag tagit tag i mitt liv igen i måndags. Hittills har det gått bra, cyklat 2 gånger och inget godis el liknande och nutrilett till lunch alla dagarna. Idag var det dags att väga och mäta sig igen  och jag fasade lite för det måste jag säga! Var rädd att jag hade gått upp så jag är väldigt glad för det som har gått minus men också glad för det som är oförändrat för det hade kunnat vara plus där...

Reslutatet:

Vikt: - 2 kg (sammanlagt - 4 kg)

Midja: oförändrat ( sammanlagt - 5 cm)

Mage: oförändrat (sammanlagt - 3.5 cm)

Höfter: - 2 cm ( sammanlagt - 3.5 cm)

Sakta men säkert håller det på att hända saker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0