Julavslutning

Vi hade en riktigt mysig julavslutning med praktikanträffen igår! Det blev lite sent för det var svårt att säga hejdå till alla! Jag har dock bestämt mig för att komma upp och hälsa på lite då och då och därmed kändes avskedet lite bättre. Och två utav dem kanske jag träffar redan till nyår så det ser jag fram emot! Det är ett gäng med väldigt fina tjejer som jag har träffat här och just nu känns det ganska trist att lämna dem, jag kommer sakna dem!

Det var dukat med lånbord vid den nyklädda granen och vi åt och drack en massa gott och hade det hur trevligt som helst och som vanligt var det en massa skratt!

Idag är jag ganska seg, det var andra kvällen i rad som jag kom hem 23.40 och inte kom i säng förrän kl 00.00 vilket jag inte är gjord för! Och ikväll blir det nog inte mycket tidigare då jag ska ta en tur upp till Elina och säga hejdå till henne eftersom hon åker hem tidigt på lördag. Men i morgon är det fredag och sedan är det helg och då kan jag sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0