Här är det snö :)

Idag har vi snö här, hade snöat i natt och även nu på förmiddagen. Jag och Petter var ute vid 10 tiden och lekte lite och Petter tyckte det var kul ända tills han blev pisseblöt om vantarna och därmed kall om händerna och samtidigt började bli trött.... men vi var ute i 40 minuter i alla fall och det var skönt!  Tycker det är svårt med vantar på små barn! Satte först på honom tjocka tumvantar men de var lite stora och han blir så frustrerad när han inte kan greppa om saker och det förstår jag, satte på honom tunna fingervantar i stället och det var bättre men de blev ju snabbt blöta och då fick jag bytt till ett par tumvantar, tunnare denna gången, och då kom frustrationen igen. Men det är ju klart att det är frustrerande att inte kunna ta i saker, svårt att leka då :(

Sitter nu och äter min lunch, en nutrilett bar med jordnöts- och chokladsmak, en banan och ett stort glas vatten, efter att ha cyklat 60 minuter. Har cyklat 3 gånger hittills denna vecka och det är jag nöjd över! Ska även försöka få in 1 eller 2 promenade i helgen också. Ska snart väcka Petter, funderar på en promenad ner till Bekkestua, får se om jag har lust senare, kan ta det i morgon istället. Ikväll ska jag vara barnvakt åt grannen. Börjar vid 17.30-18 tiden, pojkarna ska i säng vid 20 och dottern vid 21, där efter ska det bli 24 liggandes i deras sköna soffa! Föräldrarna kommer nog hem ganska sent, runt 02.30 tiden så jag kommer säkert somna på soffan :) Sköna extra 500 NOK!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0