Trött

Jag hade en trevlig födelsedag igår! Fick som sagt presenter på morgonen, sedan var det en massa som grattade mig under dagen, Dagfinn lagade en jättegod middag och han och Gustav sjöng för mig. Sedan åt vi kaka :) Och så lös solen från en blå himmel. En toppendag!

Gustav har valt strössel och sedan hällt på det, där av det något ojämna resultatet men vad gör väl det :)
 


Hade bestämt mig för att jag skulle få frossa i allting som jag gillar i går och hade köpt godis och chips. Men gissa vad? Jag kände mig inte sugen!! Hur jävla typiskt är inte det då???? Men med lite tvång fick jag i mig det :)

Idag har Petter varit trött och sov nästan i 4 timmar på dagen, så då kunde jag passa på att slappa ordentligt och såg en film och satt på internet. Är fortfarande förskyld och trött och orkar ingenting! Men som tur är har jag slutat hosta i alla fall! Då Birthe fortfarande är borta och Dagfinn skulle med Gustav på fotbollsträning nästan direkt efter SFO så hade jag Petter i stortsett 12 timmar idag, phuuu!! Den dag jag får barn måste jag se till att jag äter med jämna mellanrum för jag insåg idag att blodsocker fall och barn inte funkar ihop, hade kunnat döda!! De flesta vet väl hur jag blir när jag inte har ätit ordentligt? Att säga att jag hamnar på en 5 åringsnivå är inte att överdriva!

Härrom dagen tog en annan praktikant ( Emma) kontakt med mig på internet, visade sig att hon inte alls bor långt ifrån mig. Vi "pratade" lite och sa att vi borde träffas någon dag. Nu såg jag på facebook att hon har hamnat akut på sjukhus här och troligen ska opereras mot något i magen. Fy för att hamna på sjukhus såpass långt hemifrån! Det är ju en ganska så stor sak att opereras och då hade jag verkligen velat ha någon nära hos mig och inte vara här i Oslo. Stackars henne! Jag hoppas det hela löser sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0