Ont!

igår kväll fick jag SÅ ont i huvudet! Jag tog tabletter och det blev lite bättre men inte helt, tog 2 st till och lade mig för att sova. Fick sova hela natten ills jag vaknade 06.30 och hade lika ont igen. Tog tableter och somnade om. När det var dags att gå upp var det inte riktigt så att jag hoppade upp ur sängen och skyndade upp till jobbet men jag tog mig upp. Då Dagfinn fick reda på hur ont jag hade skickade han mig i säng igen och sa att han kan stanna hemma. Så nu sitter jag nere hos mig igen, äter en smörgås och sedan är det sängen som gäller. Ska bli skönt och jag hoppas att huudvärken försvinner! Dagfinn är säker på att det är svininfluensan som jag har haft och han funderar på om jag kanske skulle testa mig, bara så att vi vet om Petter skulle bli sämre. Om det hjälper dem så testar jag mig gärna, bara de betalar kostnaden för det!

Nu kallar sängen, hoppas du som läser har en bättre dag än mig!!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Usha..din stackare!! Hoppas verkligen inte att det är svininfluensan!!!! =( Krya på dig vännen!!

2009-08-20 @ 12:37:39
Postat av: Fia

Jag har också tokhuvudvärk nu.. Får man det efteråt eller? har haft det i två dagar nu.. Jag är hundra på att det är svininfuensan jag haft! Fast inegn annan tycks tro mej.. :)

2009-08-20 @ 16:50:53
URL: http://stallakarrsvagensex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0