Helgen

Ifall det har undgått någon, så har Helena varit på besök hos mig i helgen :) Vi har haft det helt fantastiskt! Har tagit det lugnt, druckit en hel del gott rödvin, ätit gott, strosat runt i stan och suttit på uteserveringar och druckit öl! Och jag har fått en anledning till att se ännu fler av de sakerna som man borde ha sett i Oslo. Det enda negativa var att tiden gick så fort!!! Förutom när vi gick på operan såååå länge. Helena var, som blivande arkitekt, mycket mer intresserad av den byggnaden än jag, men jag var snäll och lät henne vara där nästan så länge som hon ville. Hon hade säkert kunnat tänka sig att stanna kvar när jag sa att jag ville gå även om hon sa att hon var färdig :)

Tack Helena för en underbar helg!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0