Födelsedag!

Hipp hipp hurra till mig som fyller 26 år idag!!!! Dagen har börjat med strålande sol från blå himmel och fina presenter från "min" familj :) Fick en lyxig handkräm och en bok på 900 sidor, så nu har jag att läsa ett tag!

Planen för idag är att försöka komma ner till banken och få hämtat min bankkort och sedan ta en tur på Meny (mataffär) och köpa ingredienser så att jag och Petter kan baka något gott. Igår började vi baka och då gjorde vi chokladbollar. Petter fick smaka på alla ingredienserna var för sig och sedan som en deg och han hade choklad ÖVERALLT i hela ansiktet! Kakaon och margarinet var bäst och de strösslet som vi använde för att rulla några i. Vi hade ingen kokos eller pärlsocker så vi tog vad vi hade. Några rullade vi i hackade nötter, några i strössel i olika färger och former och några i det som norrmännen kallar för pärlsocker men som inte alls är samma som vi har. De blev mycket goda! Får se vad vi ska baka idag.

Nej nu är det dags att börja plocka av bordet och diska upp efter frukosten. Hoppas alla får en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Fia

Ja ja har också hört det! Knäppt.

ja, det trodde jag också, att alla var likadana! Du får låna hem eran , så jag ¨år läst den norska också! :)



Hugo är snäll coh hjälper mej att skriva :) Jag tror att den här kommentaren tog unggefär 5 minuter att skriva tack vare hans hjälp :)



fgc G jä l N HUIjhio ...

2009-08-18 @ 12:45:50
URL: http://stallakarrsvagensex.blogg.se/
Postat av: Thomas

Samma, ha en kanon dag :-)

2009-08-18 @ 14:27:57
Postat av: Malin o Hilma

Grattis igen!

2009-08-18 @ 14:34:09
URL: http://familjenmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0