Drömmar

Jag brukar drömma nästan varje natt och jag i regel kommer jag ihåg dem, på gott och ont.  I natt hade jag en väldigt obehaglig dröm och var tacksam när kockan ringde! Jag drömde att en av mina kompisar hade mördat 3 andra personer, vilket jag hade sett att han gjorde. Det var ganska så råa mord och han visste att jag visste att han hade gjort det. Nu var frågan om jag skulle ange honom för polisen eller inte. Jag kände att jag självklart var tvungen att ange honom eftersom han hade mördat 3 personer men om jag angav honom så visste jag att han skulle veta att det var jag som angav honom. Hur sänder man någon man älskar i fängelse? Hade sådan ångest i drömmen och det kändes hur verkligt som helst! Jag vaknade innan jag hade fattat något beslut även om jag i drömmen mer eller mindre visste att jag skulle ange honom...... snacka om att vara glad över att ha räddats av klockan :)

Någon som har någon aning om vad i hela världen denna drömmen betydde?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0